Середа, 21.02.2018, 17:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пам'ятка батькам

Читаємо разом

1. Шановні батьки! Читайте самі, тому що культура читання закладається в сімї (за даними досліджень, саме завдяки батькам формується інтерес до читання: коли дитина бачить батьків за книгою, чує, як вони обмінюються враженнями про прочитане, радіють покупці цікавого видання, то любов до книги виявиться у неї обов’язково й дуже рано).

Якщо Ви хочете, щоб Ваша дитина читала, треба, щоб поруч із нею були батьки, які читають, а ще краще – які читають разом зі своєю дитиною.

2. Підвищуйте престиж книги й читання у свідомості дитини. Для цього створіть і поповнюйте бібліотеку для своєї дитини, відповідайте на можливі її запитання, радьте їй звернутися до книги, що містить відповіді на  це запитання.

3. Якщо Ваша дитина робить перші кроки у світі читання, радійте кожному прочитаному нею слову, не зосереджуйте її увагу на помилках під час читання.

4. Обов’язково слухайте, як дитина читає сама: вона повинна відчувати інтерес старших.

5. Читайте дитині вголос, починаючи з раннього віку.  Продовжуйте читати дитині й тоді, коли вона навчиться читати сама. Пам’ятайте: добра традиція – читання вголос – залишає спогади на все життя.

6. Читайте дітям такі твори, які вам самим надають читацьке задоволення.

7. Під час читання уважно слідкуйте за реакцією дитини – слухача. Якщо ви помічаєте «німе питання», робіть паузу або пропонуйте: «Ти про щось хочеш запитати? Запитуй!»; під час читання можливі невеликі пояснення, які не порушують процесу безпосереднього читацького переживання.

8. Намагайтеся читати так, як би читав автор, щоб дитина сприйняла твір відповідно до авторського задуму. Тому в деякі моменти читання ( перед неочікуваним поворотом подій, неочікуваною римою, авторською знахідкою, не дочитавши до кінця фразу, переривайте читання, даючи змогу дитині обдумати прочитане. Іноді в таких випадках запитуйте: «Що на ваш погляд, автор пише далі?» - оцінюйте здогадку дитини.

9. Вибір твору, характер читання та спілкування щодо прочитаного залежить від рівня мовленнєвого й літературного розвитку, на якому знаходиться дитина.

10. Відчувши, що твір обрано невдало (є нецікавим  для дитини або не відповідає її сьогоднішньому настрою), не змушуйте дитину дослухати до кінця, відкладіть текст до наступного разу.

11. Читайте дитині перед сном.

12. Завжди визначайте, які персонажі подобаються або не подобаються дитині й чому.

13.Завжди зупиняйтеся на найцікавішому для сприйняття дитиною місці, пропонуйте їй запитання за змістом твору.

14. Розвивайте уяву Вашої дитини за змістом книги. Заохочуйте дитину передбачити розвиток подій, які відбуваються в книзі, мислено уявити героїв, прогнозувати.

15. Не перетворюйте бесіду за змістом  книги в  екзамен, уникайте бесіди перевірочного характеру, не змушуйте дитину переказувати. Розмовляйте про прочитане таким чином, щоб дитина відчула себе розумною.

16. Перечитайте одну й ту саму книжку декілька разів.

17. Після перегляду мультиплікаційного фільму запропонуйте прочитати книгу, за змістом якої знято мультфільм.

18. Дозволяйте своїй дитині самостійно вибирати книги в книжковій крамниці.

19. Даруйте дитині книги.

20. Залишайте вдома книги скрізь, де дитина може їх побачити.

21. У коло читання Вашої дитини повинні входити твори різних жанрів: вірші, оповідання, гумористичні твори.

22. Відвідуйте разом із дитиною вистави лялькових театрів, театрів юного глядача.

23. Навчайте дитину бережливого ставлення до книги.

24. Знайдіть світлини, листівки або репродукції картин, на яких зображено, як читають інші діти, як діти читають своїм іграшкам, як читають герої мультфільмів. Складіть світлини, листівки або репродукції картин в альбом для світлин. Розглядайте їх разом із дитиною.

Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz