Середа, 22.11.2017, 14:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Серпень » 30 » Давайте разом створювати Нову українську школу для наших дітей!
11:45
Давайте разом створювати Нову українську школу для наших дітей!

Основна тема для нас освітян – це «Нова українська школа». Ми чітко повинні розуміти мету до якої ми рухаємося.

У минулому році була ухвалена Концепція «Нова українська школа». Сьогодні ця реформа є одним з ключових пріоритетів. У 2018 році всі першокласники міста підуть у Нову українську школу. І саме про цей стандарт, про сутність Нової української школи я хотіла б поговорити у своєму виступі.

У вересні цього року, як згадував у своїй доповіді Анатолій Васильович, 100 шкіл почнуть впроваджувати проект нового Державного стандарту загальної початкової освіти. Що зміниться для наших дітей?

Зміняться методи навчання. Нова роль учителя – партнерство і наставництво, підтримка дітей, розвиток у них критичного, незалежного мислення, самоповаги і впевненості у собі.

Сутність нового Державного стандарту загальної початкової освіти полягає:

у визнанні та сприянні талантів кожної дитини;

він враховує цінність дитинства;

забезпечує радість пізнання через дослідницьке та проектне навчання;

поєднує здобуття знань та вмінь, що готують до вирішення життєвих завдань;

формує цінності і ставлення;

передбачає педагогіку партнерства на основі довіри і розуміння.

У новому Державному стандарті передбачено нові результати навчання. Поєднання ядра знань і умінь застосовувати ці знання та цінностей через які діти можуть формувати своє ставлення до того потоку інформаційного простору на сьогоднішній день.

Новий стандарт описує нові навчальні результати дітей. І вони включають у себе не тільки знання, а й цінності виховання певних рис характеру. Ці 10 ключових компетентностей, які пронизують все навчання від першого до дванадцятого класу. Вони віддзеркалюються в тих галузях, які описані в стандарті. Усі перелічені компетентності однаково важливі й взаємопов’язані. Кожну з них діти набувають під час вивчення різних предметів на всіх етапах освіти.

Крім компетентностей стандарт насичений наскрізними вміннями:

уміння читати і розуміти прочитане;

уміння висловлювати думку усно і письмово;

критичне мислення;

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

виявляти ініціативу;

творити;

уміння вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення;

уміння конструктивно керувати емоціями;

застосовувати емоційний інтелект;

здатність співпрацювати в команді.

На формування та розвиток перелічених вище компетентностей і має бути направлений навчально-виховний процес початкової школи.

Зміст освіти у проекті Державного стандарту початкової освіти групується за такими освітніми галузями:

  1. Мовно-літературна:

1.1. Українська мова і література;

1.2. Іншомовна освіта

  1. Математична
  2. Природнича
  3. Технологічна
  4. Інформатична
  5. Соціальна і здоров’язбережна
  6. Фізкультурна
  7. Громадянська та історична
  8. Мистецька

Для кожної освітньої галузі визначені змістові лінії у дошкіллі – від 3 до 6 років.

У стандарті ми переходимо до реалізації інтегрованого підходу. Дитина у першому циклі початкової школи (1-2 кл.) світ сприймає цілісно, а не предметно. Теми для навчання в рамках інтегрованих уроків можуть обирати як учитель, так і діти. Інтегрований курс «Я досліджую світ» охопить 7 освітніх галузей. Окремими навчальними предметами залишаються «Мова», «Математика», «Іноземна мова», «Фізкультура», «Мистецтво».

Новий Державний стандарт початкової освіти буде реалізуватися через навчальні програми курсів та предметів. Навчальну програму учительські спільноти можуть створювати на основі Модельної (Типової) навчальної програми, яка відображає можливі підходи до інтеграції змісту початкової освіти та відповідно до конкретних очікуваних результатів, визначених Стандартом. Новизна нового Державного стандарту початкової загальної освіти:

1) компетентнісний підхід;

2) інтеграція предметів;

3) дитиноцентризм;

4) формування цілісної особистості, з увагою до інтелектуального, духовного, емоційного, соціального та фізичного розвитку;

5) плекання здоров’я учнів, яке передбачає популяризацію здорового способу життя і створення умов для фізичного й психоемоційного розвитку;

6) зміна навчального середовища, яке повинно бути каналом інформації, стимулювати самостійне навчання, передбачати моделювання таких ситуацій, які дають змогу дитині планувати та організовувати власну навчальну діяльність, ухвалювати рішення та відповідати за них.

Радикальна зміна освітнього середовища в початковій школі. Діти не повинні сидіти в 6-річному віці весь час за партами і дивитися лише на дошку з учителем.

Давайте разом створювати Нову українську школу для наших дітей!

Категорія: Загальноосвітні навчальні заклади | Переглядів: 54 | Додав: Osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Свята і події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz